• nutizie

Custodia di miscelatore staticu americanu

Sfondate di u prugettu:

In i Stati Uniti, un fabricatore chimicu stava perseguendu un prucessu di pruduzzione efficiente è chì risparmia energia è hà scontru un prublema di perdita di pressione eccessiva in u prucessu di mischju. Questu ùn hà micca solu aumentatu u cunsumu d'energia, ma hà ancu affettatu a stabilità di a linea di pruduzzione è a qualità di u pruduttu finale. Per superà sta sfida, a cumpagnia hà decisu d'introduce un miscelatore staticu LLPD (Low Loss Pressure Drop) persunalizatu di 3" x 4 elementi per risponde à i so bisogni di pruduzzione specifichi.

  • Shanghai Junyi hà cuncipitu è ​​​​fabricatu u disignu secondu i requisiti di u cliente.

Miscelatore staticu LLPD3   Mixer Shanghai Junyi

  •                                                                                                                                                                                                                                    混合器2         混合器3
  •      
  • Disegnu fisicu di u mixer JUNYI di Shanghai
  • Specifiche di u produttu è Tecnichel
  • Punti culminanti:NUMERU D'ELEMENTI: 4 elementi di miscelazione attentamente cuncepiti sò stati cuncepiti per ottene una miscelazione di fluidi efficiente mantenendu una bassa perdita di pressione attraversu una dinamica di fluidi sofisticata. A distribuzione è a forma di questi elementi sò calculate precisamente per massimizà l'efficienza di miscelazione è riduce a perdita di energia dovuta à a turbulenza.Materiale di l'elementu internu: L'acciaio inox 316L hè utilizatu, un materiale cunnisciutu per a so eccellente resistenza à a corrosione è l'alta resistenza, chì mantene a stabilità à longu andà in una varietà di ambienti chimichi è assicura a longevità è e prestazioni di u mixer.
  • Tubu d'acciaiu senza saldatura SCH40: A cunchiglia hè fatta di tubu d'acciaiu senza saldatura in cunfurmità cù u standard SCH40, u spessore di u quale ùn hè micca direttamente 40 mm (varieghja secondu i diversi diametri), ma assicura una capacità di supportu di pressione sufficiente per adattassi à l'ambiente di travagliu à alta pressione è salvaguardà a sicurezza di l'attrezzatura.
  • Materiale di a cunchiglia: A listessa scelta d'acciaiu inox 316L, è i cumpunenti interni currispondenti, furniscenu una prutezzione generale da a currusione è una resistenza strutturale.Finiture interne è superficiali: Tutte e superfici interne è visibili sò sabbiate, ciò chì ùn solu migliora l'estetica, ma migliora ancu a rugosità di e superfici, ciò chì cuntribuisce à a distribuzione uniforme di i fluidi in u prucessu di miscelazione, riducendu à tempu l'adesione di l'impurità è facilitendu a pulizia è a manutenzione.Raccordi finali: Dotatu di filettature di tubi coniche NPT (National Pipe Thread Tapered) di 60 gradi, questu disignu di filettatura standard americanu assicura un adattamentu perfettu in i sistemi di tubazioni esistenti, simplificendu l'installazione è riducendu u risicu di perdite.

    Design amovibile: L'elementu miscelatore è l'anellu di ritenzione sò cuncipiti cù una struttura amovibile. Stu cuncepimentu innovativu rende a manutenzione, a pulizia è i pussibuli aghjurnamenti futuri di l'attrezzatura faciuli è veloci, riducendu assai i tempi di inattività è i costi di manutenzione.

    Lunghezza: Circa 21 pollici (533,4 mm), u disignu compactu è efficiente risparmia spaziu mentre garantisce una lunghezza di miscelazione sufficiente per risultati di miscelazione ottimali.

    Dapoi chì questu miscelatore staticu à bassa perdita di pressione LLPD hè statu messu in pruduzzione, u fabricatore chimicu americanu hà vistu un aumentu significativu di a produttività. U disignu à bassa perdita di pressione riduce u cunsumu energeticu è diminuisce i costi operativi. Shanghai Junyi hà una vasta sperienza in a persunalizazione di i miscelatori statichi è accoglie richieste è ordini.


Data di publicazione: 06-lugliu-2024