• nutizie

Soluzioni d'applicazione di filtri autopulenti in a filtrazione di l'acqua di mare

In u campu di u trattamentu di l'acqua di mare, un equipagiu di filtrazione efficiente è stabile hè a chjave per assicurà u prugressu lisciu di i prucessi successivi. In risposta à a dumanda di u cliente per u trattamentu di l'acqua di mare cruda, ricumandemu unfiltru autopulenteAppositamente cuncipitu per i mezi à altu cuntenutu di sale è assai corrosivi. Questu equipaggiu ùn solu risponde à i requisiti di a filtrazione à altu flussu, ma presenta ancu una eccellente resistenza à a corrosione è una funzione di pulizia automatica, chì garantisce un funziunamentu stabile à longu andà in ambienti difficili.

filtru autopulente

Vantaghji è funzioni principali

Filtrazione efficiente è intercettazione precisa
A portata di filtrazione di l'equipaggiu hè di 20 m³/h, chì risponde pienamente à i requisiti di pruduzzione di u cliente. Cunfigurà un cestinu filtrante di 1000 micron (cù una precisione di u cestinu reale di 1190 micron), l'alghe in sospensione, e particelle di sabbia è altre impurità di particelle grosse in l'acqua di mare ponu esse intercettate efficacemente, furnendu fonti d'acqua pulita per i successivi prucessi di desalinizazione è purificazione è assicurendu l'efficienza generale di u sistema.

Resistenza eccezziunale à a corrosione
L'alta salinità è l'ioni cloruri di l'acqua di mare impunenu esigenze strette à i materiali di l'attrezzatura. Per questa ragione, sia u corpu principale di l'attrezzatura sia u cestinu di maglia sò fatti d'acciaio inox duplex 2205, chì combina i vantaghji di l'acciaio inox austeniticu è ferriticu. Hà una rimarchevule resistenza à a corrosione per pitting è à a corrosione da stress, è hè particularmente adattatu per l'ambienti marini, allungendu significativamente a vita di serviziu di l'attrezzatura è riducendu a frequenza di manutenzione.

Pulizia automatizata è funziunamentu cuntinuu
I filtri tradiziunali anu bisognu di esse spenti per a pulizia, mentre chì questu equipagiu adotta una tecnulugia di autopulizia à spazzole, chì pò rimuovere automaticamente l'impurità intrappulate nantu à u schermu di u filtru durante u funziunamentu, evitendu prublemi di intasamentu. Stu cuncepimentu ùn solu riduce l'intervenzione manuale, ma assicura ancu chì u sistema funziona continuamente per 24 ore, rendendulu particularmente adattatu per scenarii di pruduzzione industriale cuntinua.

Design compactu è alta adattabilità
L'area di filtrazione di l'equipaggiu righjunghje i 2750 cm², ottenendu una filtrazione efficiente in un spaziu limitatu. A temperatura applicabile pò ghjunghje sin'à 45 ℃, cuprendu e cundizioni cumuni di l'acqua di mare. A so struttura mudulare hè ancu cunveniente per una espansione o manutenzione successiva, cù una flessibilità estremamente forte.

Valore di l'applicazione
U lanciu di stu filtru autopulente hà affrontatu i punti critici cum'è a currusione, u squamamentu è a bassa efficienza in a filtrazione di l'acqua di mare. E so caratteristiche di stabilità è automatizazione sò particularmente adatte per e piattaforme offshore, l'impianti di desalinizazione di l'acqua di mare o i prughjetti industriali custieri. Rispondendu precisamente à i bisogni di i clienti, ùn solu furnimu apparecchiature hardware, ma creemu ancu valore à longu andà per i clienti - riducendu i costi operativi, migliurendu a qualità di l'acqua è assicurendu l'affidabilità di a catena di prucessu.

In u futuru, cù l'avanzamentu di a tecnulugia di i materiali è di u cuntrollu intelligente, tali filtri continueranu à fà scoperte in u miglioramentu di a precisione è l'ottimisazione di u cunsumu energeticu, furnendu suluzioni più efficienti per l'utilizazione di e risorse marine.


Data di publicazione: 10 di maghju 2025