Descrizzione di u prugettu
Filtru di birraper rimuovere i corpi volanti torbidi
Descrizzione di u pruduttu
U cliente filtra a biera dopu a precipitazione, u cliente prima usa una pressa di filtru in acciaio inox per filtrà a biera fermentata per rimuovere una grande quantità di solidi. A biera filtrata hè filtrata cù un filtru di terra di diatomee. A biera filtrata hè trasferita in un pastorizzatore per a sterilizazione è dopu trasferita in u tank finitu di u cliente.
Filtru di terra di diatomeeFiltru di terra di diatomee
Sta volta simu rispunsevuli di a filtrazione fina è di a sterilizazione di a biera.
A prima hè a parte di filtrazione fina: u scopu hè di caccià e piccule impurità solide, cum'è u levitu (3-5 micron), i colloidi è altri picculi solidi d'impurità. Prima, a birra da filtrà è a terra di diatomee sò cumpletamente mischiate in u tank di mischju, è dopu u primu filtru hè pre-rivestitu, è un stratu di filtru di terra di diatomee hè furmatu nantu à a superficia di u core di u filtru, è dopu a filtrazione formale principia.
Perchè a maiò parte di i vini sceglienu d'utilizàfiltri di terra di diatomeeQuestu hè perchè una filtrazione simplice ùn pò micca eliminà i colloidi fini, dopu à filtrazione per un certu periodu di tempu, u vinu pruducerà sustanze flottanti, chì affettanu a qualità di u vinu. A terra di diatomee pò adsorbe questi colloidi. Inoltre, l'usu di a filtrazione di terra di diatomee di i prudutti vinicoli ùn affetta micca u gustu.
U primu filtru hè principalmente per filtrà a diatomite in a mistura, u secondu filtru hè più precisu, u scopu hè di una filtrazione più fina, filtrà l'impurità solide più fini (diatomite, levitu, colloidi, ecc.)
Infine, a biera hè trasferita in un tank pastorizatu per a sterilizazione à temperatura costante.
Data di publicazione: 22 di ferraghju 2025